ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK



Kérem figyelmesen olvassa végig az Általános Szerződési Feltételeket, és az általam felkínált bármely Szolgáltatást csak akkor vegye igénybe, ha annak minden pontjával egyetért és a benne foglaltakat magára nézve teljes mértékben kötelező érvényűnek tekinti.

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza azokat a feltételeket, amely feltételekkel Herr Judit egyéni vállalkozó (a továbbiakban: „Szolgáltató”) mint Szolgáltató szolgáltatást (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) nyújt ügyfél (a továbbiakban: „Ügyfél”) illetve a szolgáltatást igénybe vevő fél (a továbbiakban: „Résztvevő”) számára, a Szolgáltató által üzemeltetett Tanulmányi térkép weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül.



Jelen ÁSZF a Weboldalon kínált bármely Szolgáltatás igénybe vételével egyidejűleg távollévők között megkötött szerződésnek minősül és kizárólag elektronikus formában jön létre. Jelen ÁSZF mint szerződés Herr Judit mint Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő Ügyfél között jön létre.



Jelen ÁSZF 2024.09.27-től hatályos. A szerződés nyelve a magyar. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben és azok értelmezésében a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről. Jelen ÁSZF határozott idejű szerződés, az adott szolgáltatási folyamatra szól.



Szolgáltató a honlapján keresztül tájékoztatja az Érdeklődőket az igénybe vehető szolgáltatásokról, a szolgáltatások lényegi tudnivalóiról és áráról. A szolgáltatások árai bruttó árak és magyar forintban értendőek.



  1. Szolgáltató tevékenysége



Tanulásmódszertani, pályaorientációs tanácsadás és oktatás egyéni, csoportos vagy tréning formában, személyes vagy online jelenlétben.



  1. Elérhetőség és adatok



SZOLGÁLTATÓ ADATAI

NÉV Herr Judit

SZÉKHELY 7694 Hosszúhetény, Iskola u. 22.

CÉGJEGYZÉKSZÁM 58301135

ADÓSZÁM 45716120-1-22

KÉPVISELŐ Herr Judit

ELÉRHETŐSÉG tanulmanyiterkep@gmail.com



A tanulmanyiterkep.hu részére tárhelyet biztosító adatai:

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ GitHub B.V.

SZÉKHELY Prins Bernhardplein 200, Amsterdam 1097JB The Netherlands

ELÉRHETŐSÉG legal-support@github.com

ADATVÉDELMI MEGBÍZOTT dpo@github.com



  1. A Weboldalon igénybe vehető szolgáltatások köre



A Weboldalon tanulásmódszertani és pályaorientációs témákban a következő szolgáltatások vehetők igénybe:

A szolgáltatások a Weboldalon előzetesen meghirdetett feltételek szerint és személyes vagy online jelenlétben vehetők igénybe.

Szolgáltató fenntartja magának a változtatás jogát, melynek tényét honlapján keresztül a változás életbe lépését megelőzően közzéteszi.



  1. Szolgáltatás megrendelése



Szolgáltatást megrendelni jelentkezéssel lehet, a Weboldalon feltüntetett módon (a megadott e-mailcímen írásban vagy a megadott elektronikus jelentkeztető felületen).

Szolgáltató köteles a megrendelés megérkezését a jelentkező fél (a továbbiakban: Ügyfél) felé elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolni. Ez a visszaigazolás azonban még nem jelenti a részvétel elfogadását. Szolgáltató a jelentkezést visszagazoló e-mailben jelzi Ügyfél felé a jelentkezés elfogadásának legkésőbbi időpontját. A részvétel elfogadásáról Szolgáltató elektronikusan külön értesítést küld Ügyfél felé.

Szolgáltató a 16. életévét be nem töltött személytől megrendelést kizárólag annak törvényes képviselőjétől és írásos (levél, e-mail) hozzájárulása alapján fogad el.



A megkötendő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja. A szerződés nyelve a magyar.









A megrendelés módja



A jelentkező Ügyfél tudomásul veszi, hogy a megrendeléssel (az ingyenes szolgáltatások kivételével, melynek tényét Szolgáltató a Weboldalán közzéteszi) fizetési kötelezettsége keletkezik, és fizetési kötelezettségének a Weboldalon vagy az elektronikusan kiküldött tájékoztatóban foglalt határidőig és módon (átutalás, bankkártyás fizetés) eleget tesz.

A szolgáltatási díj Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezését követő 8 napon belül Szolgáltató számlát állít ki a pénzügyi teljesítésről az Ügyfél által megadott számlázási adatok alapján és elektronikus úton megküldi a számlát Ügyfél részére.

Amennyiben Ügyfél a megadott határidőig nem teljesíti fizetési kötelezettségét, úgy jelentkezése semmisnek tekintendő és a lefoglalt helyét elveszíti.



5. Szolgáltatás teljesítése



Szolgáltató részéről szolgáltatási kötelezettség keletkezik a szolgáltatási díj Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezésével (jóváírásával), melyet Szolgáltató a tanácsadás, tréning és ismeretet bővítő tájékoztatás esetén és egyéni, csoportos, illetve tréning foglalkozások formájában a Weboldalon vagy elektronikusan előzetesen megadott időpontokban, módon és helyszínen teljesít.



A szolgáltatás elmaradása esetén – amennyiben az vis maior esemény hatására következik be vagy az elmaradás a Szolgáltatónak róható fel –, és a Szolgáltató által felajánlott új időpont, helyszín (beleértve a teljesítés online térbe helyezését is) az Ügyfél számára 6 hónapon belül nem megfelelő, úgy Szolgáltató a befizetett szolgáltatási díj teljes összegét visszautalja Ügyfél bankszámlaszámára.



Amennyiben Résztvevő a viselkedésével akadályozza Szolgáltatót a szolgáltatás teljesítésében, úgy Szolgáltató jogosult Résztvevő részére a további teljesítést megtagadni és a szerződést felmondani. Ez esetben Szolgáltató nem kötelezett a fennmaradó szolgáltatási díj visszatérítésére, valamint Résztvevő/Ügyfél nem jogosult a hatályos szerződéstől való elállási jogát érvényesíteni.



Távolmaradás esetén Résztvevő köteles ésszerű időben tájékoztatni Szolgáltatót a távolmaradásról. Részvételt lemondani egyéni foglalkozás esetén 48 órával a megbeszélt időpont előtt lehet. A 48 órán belül lemondott foglalkozás teljesítettnek minősül és Szolgáltatót megilleti a Résztvevő/Ügyfél által előzetesen elfogadott szolgáltatási díj. Új időpontot Résztvevő/Ügyfél akkor kérhet Szolgáltatótól, ha az általa lemondott, de teljesítettnek minősülő szolgáltatási díjat Szolgáltató részére megfizette.



Ha a Résztvevő csoportos foglalkozás esetén marad távol valamely foglalkozásról, Szolgáltató nem köteles a hiányzó foglalkozás díját Résztvevő/Ügyfél számára visszatéríteni. Kivételt képez az az eset, amikor Résztvevő várhatóan a foglalkozások legalább felén előre láthatóan nem fog tudni részt venni. Ez esetben Szolgáltató és Ügyfél szerződést bontanak és Szolgáltató a szolgáltatási díj maximum 50%-át visszatéríti Résztvevő/Ügyfél számára. Amennyiben Résztvevő/Ügyfél legalább a foglalkozások felén már részt vett és ezután hiányzik a foglalkozásokról, úgy a továbbiakban pénzvisszatérítésre nem tarthat igényt.



  1. A szerződéstől való elállás, a szerződés felmondása és megszűnése



A távollévők között kötött szerződés esetén a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján az Ügyfelet indokolás nélküli elállási jog illeti meg, amit szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhat. Ha a szerződés szolgáltatás nyújtására irányul, és a teljesítés a Résztvevő/Ügyfél kérésére az elállási határidő előtt megkezdődik, az Ügyfelet a fenti 14 napos határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg. Ebben az esetben a Résztvevő/Ügyfél köteles megtéríteni a Szolgáltató azon költségeit, melyek a szerződés megszűnésének időpontjáig Szolgáltató részéről keletkeztek.



Szolgáltató a Résztvevő/Ügyfél elállásáról/felmondásáról szóló és írásban (levél útján vagy elektronikusan) megtett tájékoztatóját annak beérkezésétől számított 48 órán belül megválaszolja. Jogszerű elállás/felmondás esetén Szolgáltató a befizetett szolgáltatási díjat Résztvevő/Ügyfél részére a befizetéssel azonos címen és módon 14 napon belül visszatéríti. Ugyanakkor Résztvevő/Ügyfél felelőssége meggyőződni arról, hogy Szolgáltató valóban megkapta az elállásról/felmondásról szóló írásos tájékoztatót. Ezért javaslom, ilyen esetben postai kézbesítés esetén tértivevénnyel adja fel a levelet, elektronikus kézbesítés esetén pedig jelölje be a visszaigazolás kérés funkciót a levél elolvasásáról. Hibás címzés és kézbesítés esetén Szolgáltató mindaddig mentesül a visszafizetési kötelezettség alól, amíg Szolgáltató valós címére (postai levelezési cím vagy e-mail) megérkezik a 14 napos elállási/felmondási határidőn belül indított elállás/felmondás ténye. Ebben a postabélyegző, illetve az e-mail feladási dátuma a mérvadó. A 14 napos határidőn túl kezdeményezett elállás/felmondás jogvesztő hatályú.





A Szolgáltató a jelen ÁSZF 1.sz. mellékletében elállási/felmondási nyilatkozat mintát biztosít Résztvevő/Ügyfél számára az elállási- és felmondási jogának gyakorlásához. Az 1.sz. melléklet – nyilatkozat minta – az ÁSZF dokumentum végén található.

Résztvevő/Ügyfél az elállási- és felmondási jogát az 1. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával, egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási- és felmondási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a fentiek szerint meghatározott határidő lejárta előtt Szolgáltató címére elküldi. Ugyanakkor Szolgáltató akkortól köteles 14 napon belül Résztvevő/Ügyfél számára a szolgáltatási díjat visszatéríteni, amikor az elállás/felmondás ténye hivatalosan tudomására jut. A Szolgáltatóhoz postai úton kézbesített vagy elektronikus postafiókjába beérkezett nyilatkozat a beérkezés dátumával érvényesítettnek tekintendő, amennyiben a nyilatkozatot az elállási/felmondási határidőn belül tették meg és küldték el Szolgáltató postai levelezési címére vagy e-mailcímére.

Ha a Résztvevő/Ügyfél a fenti jogszerű módon eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a Résztvevő/Ügyfél által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, a Résztvevő/Ügyfél által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon.





A következő esetekben a Résztvevő/Ügyfél nem gyakorolhatja elállási- és felmondási jogát:



  1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Résztvevő/Ügyfél kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Résztvevő/Ügyfél tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

  2. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom, vagyis online letöltéssel vagy online felületen használható tananyag) tekintetében, ha a Szolgáltató a Résztvevő/Ügyfél kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Résztvevő/Ügyfél e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási- és felmondási jogát.



  1. Panaszkezelés



A Résztvevő/Ügyfél a Szolgáltatónak a szolgáltatás Résztvevő/Ügyfél részére történő nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségein keresztül.



Szolgáltató a szóbeli panaszt – amennyiben lehetősége van rá – azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az azonnali panasz kivizsgálására Szolgáltatónak nincs lehetősége, akkor haladéktalanul megvizsgálja és szükség szerint orvosolja azt. Ha a Résztvevő/Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát Résztvevő/Ügyfél részére elektronikus úton, írásban megküldi. Szolgáltató köteles a panaszt annak beérkezését követően 30 napon belül írásban érdemben megválaszolni.



Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követő 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.



A panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.



Szolgáltató az írásbeliség követelményének levél, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget tehet, amely a Résztvevő/Ügyfél számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.



A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató írásban tájékoztatja a Résztvevőt/Ügyfélt arról, hogy (i) panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, továbbá (ii) az illetékes hatóság, illetve a Résztvevő/Ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét, és (iii) a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.



Ön Résztvevőként/Ügyfélként, amennyiben a panaszára kapott válasszal vagy a panaszkezelés módjával nincs megelégedve, jogosult békéltető testülethez vagy a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni. Az Ön lakcíme szerinti békéltető testület és fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségét az alábbi honlapon találja:



  1. Egyéb rendelkezések





  1. a Szolgáltatás igénybevételéhez az Ügyfél által felhasznált eszközök működési hibája, alkalmatlansága miatt;

  2. a Szolgáltatás helytelen vagy nem rendeltetésszerű használata miatt;

  3. a jogszabályi előírások Ügyfél általi megszegése miatt (ideértve a Szolgáltatást törvénybe ütköző módon vagy célokra való felhasználását, vagy bármilyen jogellenes magatartás tanúsítását);

  4. a Szolgáltatás megszakadása vagy hibája más szolgáltató által nyújtott helyi hozzáférés vagy kapcsolódás megszakadásából ered.





Dátum: 2024. 10. 27.



1. melléklet



Elállási/Felmondási nyilatkozat minta



Figyelem! Csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza ezt a dokumentumot!



CÍMZETT Herr Judit

CÍM 7694 Hosszúhetény, Iskola u. 22.

E-MAILCÍM tanulmanyiterkep@gmail.com

TÁRGY ROVAT szerződéstől való elállás / szerződés felmondása

(a megfelelő részt írja be)



SZÖVEGEZÉS (a megfelelő részt írja be)



Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:



Az általam választott foglalkozás:

(Itt nevezze meg az Ön által választott szolgáltatást.)



Szerződéskötés időpontja:



Résztvevő/Ügyfél neve:



Résztvevő/Ügyfél címe:



ALÁÍRÁS Résztvevő/Ügyfél aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)



DÁTUM Kelt: